Zkoušky v Poličce

Včera jsme s Meri neměly svůj den. Rozjely jsme se na MNV do Českých Budějovic. I když Meri šlapala ladně, ve svém věku 10 a půl let, pan rozhodčí jí ohodnotil VD. Vnímám, jak je u každého rozhodčího jiný názor. Pan Šimek měl k nám i docela nemístné kecy, my ovšem víme, že si dokážeme odvést z výstavy i V1 a BOV. Říkala jsem si cestou domů, snad nebude víkend blbec, protože hned druhý den nás čekala zkouška poslušnosti a pachových prací. Ráno opět brzké vstávání a nervozitu já nikdy nenechám doma. Nejdříve jsme jely na stopy FPR1, které jsem skládala s mojí babušou Meridkou. Na jaře se nám zkouška nepovedla, tak jsme měly s Meri repete. Paní rozhodčí Iveta Skalická nás znovu posuzovala a dokonce i pamatovala. Meri se tentokrát neztratila, šla dobře v rychlejším tempu, jen jeden lom trochu hledala, ale oba předměty označila správně zalehnutím. Vyšlapaly jsme si 85 bodů, což mě velmi potěšilo JUPÍÍÍ. První jsem měla v kapse a čekala nás s mladší fenou Bardotkou těžší zkouška v poslušnosti UPR1. I tato zkouška se docela s malými chybami  povedla, dokonce nejtěžší cvik vysílačka s odložením Cara udělala za 9 bodů (z 10). Myslela jsem si, že tu nedám, protože jsme ji 3x předělávaly, jelikož Carča téměř vždy něco vymyslela jinak. Zkoušku jsme udělaly za 86 bodů PARÁDA. A  aby toho štěstí nebylo málo, náš odchovanec Everett Zito si odnesl zkoušku ZZO za pěkných 52 bodů (z 60). Majitel Zdenek se nechal přesvědčit, aby na zkoušku šel, protože nás bylo málo. Ještě, že se obětoval, má hotovou další zkoušku. Jen tak dál. A dalším hřebem dne byla moje nejlepší kamarádka se svou fenou Alyschou. Gabča zdárně udělala IPO3, nejtěžší zkoušku v poslušnosti. Gábi nebyla spokojená, protože jejím cílem je udělat zkoušku na víc bodů než měla (a to jich nebylo málo 257) ale je třetím člověkem v našem ZKO, který má IPO3. První předseda Láďa Havlík, další místopředsedkyně Jitka Živnůstková a pak náš nový výcvikář Gábina Říhová. Sobota nevyšla, neděle super.