Zděřina Týden CHP

Dne 24.7. jsme v pátek večer odjeli na týdenní akci CHP. Na této akci se scházíme v téměř stejném, hojném počtu. Hned druhý den byla, jako vždy, klubová výstava. Tak tentokrát se zadařilo nejlíp ze všech předchozích let. Náš Cairo se ze 20 psů umístil na krásném třetím místě, Cagney byla opět výborná bez umístění (paráda). Arigit od Ostraváků překvapila (bulila jsem radostí), holka si vyběhala ve třídě otevřené V1 a tudíž vytoužený první CAC. A já tentokrát nastoupila ve třídě veteránů s mojí babušou Meridkou Vigilo. Takový úspěch bych fakt nečekala, Meri šlapala výstavním tempem a posudek paní rozhodčí Frnčové mě velmi potěšil. Moje Vigilačka získala V1 a tudíž první pohár pro mě.Večer jsme popíjeli rum, fernet a víno ze tří pohárů. Ráno vstávání bylo krušnější, protože jsem nemohla vynechat předvádění plemeníků (kvůli budoucímu krytí Carinky). Na koupání letos nebylo počasí, i když jsem plánovala v plavání s Bardotkou. Přesto byla akce CHP zatím nejhezčí. Nádherný kemp v lese, procházky po skalách, (tratě nám jako jindy připravila Alča Ostravačka), večerní sedánky (včetně her ode mě) a výlet do pivovaru a kláštera. Vůbec se nám nechtělo domů, jsme perfektní Choďácká parta, my i naši pejsci.