Vyběhali jsme si 2 místo

Hned po svodu jsem měla přihlášenou výstavu v Ostravě. Opět jsme den před tím dorazili na návštěvu k našim kamarádům, co vlastní fenečku z vrhu "A". Carinku se štěňaty jsem nechala doma (jako vždy hlídal můj táta) a k Ostravákům jsem přijela se dvěma psy. Meri byla jen přihlížející a Francis měl povinost pěkného předvedení. Byl to risk, protože nějak se začít musí. Doma na cvičáku jsem se marně snažila o běh. Jak se poblíž objevil pejsek, Drejk se rozhodl, že si bude hrát a né běhat jak chce chovatelka (která navíc není panička). Překvápko kruh jsme zaběhli bez chyby, zuby jsme ukázali a v postoji stál v pěkné pohodě. Super výsledek, výborný pes V2. Na konec v kruhu šlapala ve třídě otevřené fena našich kámošů, Arigit Amay. Úspěšná sobota pro CHS Choďák, čtyřletá fenečka si vyběhala výbornou V1. Co si víc přát, no ono by se něco našlo, hi hi hi. 

Zleva: Alena, Arigit, Drake a  Lenka