Veselé závody CHS Choďák

Před dvěma lety jsem uspořádala Sranda závody v Poličce. Akce se moc vydařila a aby jsme změnili prostředí, loni se toho chopila Lenka Kubešová a my odjeli do Radíkova u Olomouce. Letošní akci jsme měli od ledna naplánovanou zase v Radíkově. Bohužel pro nedostatek místa v ubytování bylo málem po setkání. A tak mě pošťouchl majitel pejska vrhu "E" Pavel, zda by šlo uspořádat akci opět u nás v Poličce. Protože se vše vyvrbilo na poslední chvíli, trochu jsem váhala. Mám kolem sebe úžasné kamarády ze cvičáku a ta nej.... Gábi se nabídla, že mi pomůže. Vše se rozjelo v takových obrátkách, že jsme během chvilky měli přihlášeno 35 osob a 21 pejsků. Obě jsme věřily, že to dáme a na naše přátele pejskaře se velmi těšily. V pátek jsme tak tak s Gabčou doběhly z lesa, kde jsme kladly indicie pro jednu ze soutěží a už přijížděli účastníci. Naši kamarádi nezklamali, Pepa majitel (vrh "E") na nás čekal a pomohl připravit jeden z precizních úkolů "Labyrint", který jsme dokončovali už s pomocí Jirky a Aničky, kteří přijeli první. 

Večer se konalo přivítání, které jsme spojili s hudbou a tancem. Zábava proběhla fakt na vysoké úrovni, hi hi hi, nikdo se nenudil. Druhý den nás čekala plánovaná vycházka ale pro špatnou dopolední předpověď počasí jsme se nejdříve pustili do úkolů připravených na cvičišti. Disciplíny plnili jak pejsci tak majitelé, no prostě to byla docela sranda. Po ukončení a vydatném obědě, místo odpočinku jsme putovali po skupinkách konečně do lesa. Gábi šla v první skupině a já v poslední. Protože si občas něco nepamatuji, tak když se nedařilo najít indicii a byla jsem tázána ať kápnu kde je, bylo to marné, nevěděla jsem, hi hi hi. Ovšem podařilo se, všichni vyluštili pravdivá přísloví o našich miláčcích. Před večeří jsme vyhlásili vítěze za dopolední hrátky se psem a všem rozdali ceny, protože za tu šichtu si to zasloužil každý. V úkolech ve zručnosti a rychlosti se umístil na prvním místě Radek se svým Dextrem. Druhá Jana s bílým Choďákem, hi hi hi. A třetí  také se sladkou medajlí Jirka, (náš muzikant), s Corinkou. Po večeři jsme opět nevynechali zábavu, Jirka hrál na kytaru a harmoniku a přidali jsme i tanec. Tentokrát bylo už krušné vstávání, protože jsme to táhli s přípravama téměř vkuse ale snídaně kupodivu byla k jídlu, hi hi hi, asi. Bohužel v neděli hned ráno začalo pršet, ouvej. Ceny čekaly na svého majitele, tak mě napadlo si aspoň mini Agility zaběhnout pod naší cvičákovou pergolou, povedlo se. Třetí místo si odnesla Alča  s mojí Carou, ještě budu žárlit, hi hi hi. Na druhém, těsným pár sekundovým rozdílem od prvního, Šárka s Burgou a první místo jsem jim vyfoukla já s Meridkou. 

Ale to nebyl konec, po obědě nastalo nějaké šuškání a zástupce všech zúčasněných Jarda nám s Gábi předal dárkovou tašku. Protože nám říkají právem Rumové princezny, v tašce mimo jiné, nechyběly naše oblíbené mandlové rumíky. Obě jsme měly nakrajíčku a musím dodat, že nás to nakoplo a určo zase něco vymyslíme.

Děkujeme sponzorům, Potřeby pro zvířata Dvořákovi, Ravensburger 

Ostatní foto najdete ve fotogalerii s odkazem na rajče.

Tanec i skoro se psem.

Těžké úkoly.

Medajle s podobiznou Carinky.

Jarda si nás adoptoval.