Týdenní akce CHP Slunečnice

Další setkání naší super party se konalo v chatové oblasti Slunečnice, kde se konala zároveň klubová výstava CHP. Na místo jsme dorazili už v pátek 26.7. a během několika minut byli všichni od nás v kempu. Hned druhý den v sobotu se konala klubovka, kterou jsme všichni absolvovali. Moje Cara Bardot, Cagney Aga a Arigit Amay si odnesly výbornou bez pořadí. Pro mě i ostatní od nás, hodnocení na KV úžasné, navíc nás posuzoval velmi přísný rozhodčí pan Miroslav Václavík. Musím dodat, že byl svým přístupem ke psům ve vedru fakt profesionál. Ale ještě než šly na řadu naše holky, bojoval v kruhu jedinný zástupce psů, Cairo Xavi. Trnula jsem nervozitou jak v hodnocení dopadne a nezklamal mě. Získal druhé místo a nádherný pohár. Slzičky se mi draly do očí, když jsem sledovala jeho hodnocení. Musím poděkovat rodině Hendrichové, jak se pustili do práce s tak úžasným psem. Jsem ráda, že to kluk vrací a boduje. Po boji v jednotlivcích jsme vešli do kruhu ještě jednou. Majitelé štěňat, kamarádi mi pomohli představit naši chovnou stanici "Choďák". CHS jdou na řadu poslední, tak je to v tom teple docela mazec, který zahrál roli v hodnocení. Pan rozhodčí se dlouho nemohl rozhodnout, jenže když ti naši mlaďoši začali kňučet, podal mi ruku a řekl, že jsme čtvtí za to že řvou. Nezlobím se, aspoň vím, že kdyby vydrželi, bylo by o poznání lepší místo, tudíž příště bude šance. Prckům bylo teplo, hned jak jsme je pustili mazali do stínu.

Druhý den nás čekala přehlídka plemeníků, opět krásné pokoukání. V pondělí jsme si zkusili cvičit s paní cvičitelkou a v úterý beseda o porozumění psovi. Ještě musím podotknout, že jsem měla v plánu naučit své holky koupání se mnou a to se mi podařilo s Bardotkou. Meridka mi vždy utekla za páníčkem ke karavanu. Caru jsem tam natrvdo hodila a plavaly jsme. Když jsem vylezla z rybníku vypadala jsem, jakoby bylo u nás domácí násilí. Škrábance a modřiny po těle. Trochu mi trvalo než jsem přišla na to, jak Caru naučit plavat vedle mě. Jsem ráda, že se mi to podařilo, dokonce už do vody skočila za mnou. Akce se vydařila, jen se nám ve středu nechtělo dom. Teď zase čekat na příští rok, hi hi hi.

Postoj psů super a ten můj, hi hi hi.

Tak pane rozhodčí, jaké mám zoubky?

Naše uřvaná chovka. Cara, Arigit, Cairo, Cagney.

 

Meridka je už přichystaná v autě, bojí se, aby jsme jí neujeli.