Svod vrhu "A"

Dne 30.4. 2011 nastal náš velký den. Všechny štěnda vrhu "A" se dostavila na svod dorostu v Újezdě nad Lesy. Bylo to pro mě krásné setkání odrostlých miminek, včetně jejich majitelů. Velmi mě potěšilo, že jsem mohla vidět všech šest štěňat. Jsou z nich nádherní psi a povahově celá mamka Merida. S hodnocením jsem spokojená, myslím, že se Meridce a Darenovi hoodně povedli. Trochu jsme měli problém při dorozumívání s manželi Ostermanovými z Německa, kteří vlastní Arwina. Na svodu jsme měli překladatelku, tak to bylo dobré, ale odpoledne na společném výletě, jsme se museli domlouvat tzv." rukama nohama". Přesto jsme si řekli vše potřebné a já si nemohu vynáchválit tento den, super parta lidí se super pejsky.

Zleva mamka Merida Vigilo, Adelain Ann Choďák, Arigit Amay Choďák, Airisa Bess Choďák, Arif Bar Choďák, Arwin Dar Choďák, Ailein Abonny Choďák.

 

Von links Adelain, Arigit, Airisa, Ailein, Arif, Arwin.