Speciál Javorka

Předminulý týden mi volá kamarádka Gabča, že se přihlásila na závody v České Třebové. Protože bych jí jistě jela podpořit, napadlo mě, že přihlásím mou babušu Meridku na ZZO ( ve svém věku nemůže skákat překážky ). Měla jsem jen 14 dní na dopilování zkoušky. Když jsme přijely na místo, nadávala jsem si, že jsem kráv..., ( Gabča se jen smála ). Ovšem, když už jsme tam byly, tak jsem si startovní číslo vzala. Nastoupila jsem jako třetí a bojovala s Meri o body, abych si neuřízla ostudu. Paní rozhodčí byla velmi přísná ale milá. Na závodech jde o každé kouknutí jinam. Rozhodčí se líbila chůze u nohy, kde Meri koukala jen po mě ale zkazily jsme cvik volno, který je pro mě nejtěžší. Meridka pryč nepůjde, chce pracovat. Dále pomalejší lehnutí za pochodu atd. Získaly jsme 48 bodů a za ně hurá třetí místo ( z osmi závodníků ) a pohár. Gabča to měla těžší, startovala v  IPO3. Stopu dala za 95 bodů a poslušnost za 87 bodů. Ale opět závody a navíc trojková zklouška, tam už jen ohlédnutí sráží body. No a Gábi si vybojovala pěkné druhé místo a pohár. Předběhl jí jen pán co cvičí psa na elektrice psa mi je líto. Jinak, moje první závody a hned úspěch, díky tobě Gabčo, jinak bych se nepřihlásila JUPÍÍÍ.

Alyscha z Gargamelu - Druhé místo IPO3

Merida Vigilo - Třetí místo v ZZO