Šampionát

Píšu se zpožděním, ale nemohu vynechat mou novopečenou Šampionku Winii z Dašického zátiší. Winy si z výstav odvezla již 5x CAC a protože je šikovná ve stopách, rozhodla jsem se, že zkusíme jít do pracovní třídy. Čekala nás  zkouška ZPS1, která obsahovala těžkou cizí stopu 500 kroků dlouhou, s ostrým úhlem a 2 hodiny starou. Tak jsme makaly a 3x týdně vstávaly na stopy. pod vedením naší výcvikářky a mé kamarádky Gabči Říhové. Nastal den zkoušky a co čert nechtěl počasí, že by psa nevyhnal. A tak jsem si řekla zkoušky jsou od zkoušení, jdem do toho. Za kladení stop, v dešti a větru, moc děkuji Lence Lodrové z České Třebové, která nám to všem našlapala a že toho nebylo málo. Když přišel čas, vyrazily jsme, to by ale nebyla Winy, aby mně nevyzkoušela v nervech. Po 100 krocích se otočila a svýma psíma očima prosila " maminko to nemyslíš vážně " můj neoblomný pohled jí popohnal dál a holka stopu došla, předměty označila, po cestě sežrala zaječí bobek, akorát ten projev hrůza, ovšem daly jsme to. "Tfuj to horší máme za sebou", jsem si najivně myslela. Na cvičáku nás čekala jednoduchá poslušnost, u které jsem málem zkolabovala, ale udělaly jsme. A tak se Winie stala Českým šampionem 2024.