Res. CAC v Ostravě

Jelikož naše Meridka čeká v květnu štěňátka, přihlásila jsem Caru Bardot pouze na výstavu v Ostravě. Hlavním důvodem pro Ostravu byla návštěva u přátel, kteří vlastní naši odchovanou fenečku Arigit Amay. Arigit je také zabřezlá a proto jsem chtěla poskytnout manželům Štýberovým rady, které se týkají budoucího porodu. Bardotka mi bohužel opět vylínala před výstavou a chlupy zatím nestačily dorůst. V sobotu ráno jsem velmi přemýšlela, jestli mám jít do kruhu a při takové konkurenci a bojovat o umístění. Alča mě přemluvila ať to zkusím a já na její impuls nastoupila. Tentokrát byl s námi páníček a to nebylo pro vystavování úplně ideální. Cara mi z kruhu chtěla za ním neustále utíkat. Byla jsem z toho velmi rozhozená, tak jsem ani nepostřehla, že jsme zůstali v kruhu už jen dvě soutěžící. Rozhodčí Iuza Baradze se dlouho rozhodoval a proto nás znova poslal několikrát běhat. Při každém kolečku jsem těžce vybírala zatáčky, jak Cara táhla za manželem..... Nakonec spravedlivé rozhodnutí a my skončili druhé s titulem Res. CAC. I tak ohromná radost JUPÍÍÍ.

Posudek: Pěkná fena, pěkná hlava, správně mechanická v pohybu, správná spodní i horní linie

Zadané tituly: V2 Res. CAC