"Pohádka" v Lančově

Jako každý rok jsme si náplánovali dovolenou se psy na týdenní akci CHP. Tentokrát se konala v kempu "Pohádka" na řece "Dyje". Mělo nás jet z naší CHS Choďák, osm rodin se psy. Ale jak to tak bývá, některým to nevyšlo a do sobotní výstavy jsme nastupovali jen se třemi psy. Moc mě potěšilo umístění Caira se známkou "V", při velké konkurenci psích pánů. Minimum pejsků pro vystavování CHS jsou tři, tak jsme i přesto, že nám pejsci nepřijeli, mohli do kruhu nastoupit. První místo jsme nevyhráli ale myslím, že jsme se tentokrát předvedli pěkně.

Od neděle jsme si užívali krásného prostředí Vranovské přehrady s výlety po okolí. Koupání se psy nás neminulo, což mě moc bavilo, protože jsem mohla plavat s naší Bardotkou. Na minulé týdenní akci se Cara naučila se mnou koupat. Za to Meridka nás sleduje z břehu a ani náhodou by se nenamočila.  

V neděli nás čekala bonitace. V pátek přijel další, krásný kluk z vrhu "C" absolvovat taky bonitaci. Hurá, podařilo se nám uchovnit všechny tři psy z vrhu "C". Pěkným kodem prošel Cress Scany, moje Cara Bardot a milounká fenečka Cagney Aga. Na podzim bude dělat bonitaci poslední, který to má v plánu náš nádherný pes Cairo Xavi. Musím konstatovat, že se nám týdenní akce CHP velmi povedla, co se týká umístění na výstave a při uchovnění jedinců vrhu "C". I mimo výstavy jsem vděčná Ostravákům, Petře a Kubešovým atd., kteří se mnou tuto dovolenou absolvovali a tak jsme si to společně mohli pěkně užít. 

Naše úžasná CHS Choďák

Před výletem na lodi po řece Dyji.

Naše banda u hradu Bítov.

My holky čekáme v podhradí na skupinu, vracející se z hradu Cornštejn.

Babinec ve vodě, já a moje Bardotka s Arigit od Ostraváků. Arigit je pěkná čvachta, hi hi hi.

Poslední vycházka. Mamka Meridka a sestry Cara a Cagney.