Nepodařená zkouška

Dne 12.10. 2019 se u nás konaly zkoušky z výkonu. Celé léto jsem se s Carou připravovala na pokročilejší zkoušku ZZO2. Protože záměrně vynechávám vysoký žebřík, potřebovala jsem doladit nestoprocentní vysílačku a pro Caru úplně nový cvik plížení. Zároveň jsme ráno chodili často na stopy, protože Carči už chybí v řadě IGP poslední zkouška FPr3 - stopa. 14 dní před zkouškou jsem už věděla, že ZZO2 máme tak na 50%. Plížení nám vůbec nešlo a s vynechaným žebříkem by to bylo těžké složit. Tudíž jsem zvolila na poslední chvíly tu zkoušku ve stopě. Cizí stopu mi našlápla kladečka a já za hodinu čekací lhůty s Carou vyrazila na louku. Prvních 200 kroků si holka vedla předpisově, dokonce lom zvládla bravurně, ale pak to přišlo. Asi po 50 krocích zahlédla myš a "hups" po ní. Chtěla jsem to přerušit, tak jsem zavelela, ale lovkyně už sešla ze stopy a přes vůni myšiček se nedokázala na stopu znovu dostat. Po ukončení jsme se vrátili na cvičák. Ostatní zkouškaři potřebovali tzv. nástřeláka, (pes cvičící bez ohodnocení) kterého jsem s Carou absolvovala 5x. U posledního prověření už Carča nechtěla ani sednout. Měla toho plný zuby. Aspoň pomohla ostatním cvičícím, když my jsme vyhořely. Měla to ode mně tak trochu za trest, hi hi hi.