Nejde to v klidu

Už půl roku se s Bardotkou připravuji na další zkoušku z poslušnosti. Nyní po dokončené zkoušce BH, ZZO nás s Carou 8.10. 2016 čekala zkouška ZZO1. Myslela jsem si, že tentokrát nastoupím v klidu pouze s jednou holkou. Meridka ve svých 9,5 letech už nemůže skákat metrovou překážku a tak se s ní připravuji na stopařské zkoušky příštím rokem. Jenže v noci před dnem "D" mě doma chytl nějaký zažívací záchvat a tak jsem po 5 hodinových křecích musela do nemocnice. Na pohotovosti mi pomohli od bolestí a já (děsnej pacient) jsem dělala maximum pro to, abych do zkoušek ještě nastoupila. Pan rozhodčí na mě půl hoďky počkal a proto jsem s dcerou (řidič) téměř ve F1 na cvičák včas dorazila. Zkoušky jsme tentokrát udělali všichni. Verča ZZO, pan Novák (z jiného cvičiště) ZZO, Já ZZO1, Jirka IPO1 a Gábi zvládla dokonce IPO2. Měli jsme ohromnou radost ale bohužel tentokrát bez oslavy. Já a Verča máme přísnou dietku, hi hi hi, no a Jirka s Gábi s námi drželi basu, tak nám připravený rumík zůstal nedotčený. Nešlo to v klidu ale máme ZZO1 za 88 bodů. Na to, že těsně před zkouškami při výcviku Bardotka začala vymýšlet blbiny, udělala docela dobře vše co jsem od ní potřebovala. JUPÍÍÍ

Cara skáče, bohužel s jedním dotekem, překážku

Chůzi u nohy má Argo s Verčou přesnou.

Gábi s Alyschou ve skupince osob. Aly jí pěkně žere, hi hi hi.