Návštěva z Essenu

Díky chovu CHP jsem získala úžasné přátele. Jsem ráda, že majitelé Arwina, Ostermanovi z německa přijali pozvání a opět absolvovali dalekou cestu k nám. Občas spojíme návštěvu s nějakou akcí CHP (svod, výstava, bonitace), ale letos jsme se těšili jejich přítomností přímo u nás doma. Těší mě, že si vybrali zrovna naši chovnou stanici a že byl Ulrich první ze 40 zájemců o štěně, tudíž jeden ze dvou pejsků připadl jim. Na termín, který se jim hodil nejlépe, jsem scháněla překladatelku. Jana Vohnoutová, která vlastní Bastena z našeho druhého vrhu se první den nemohla návštěvy zúčastnit, tak jsem si vzpomněla na Petru Strnadovou, majitelku Cagney třetího vrhu. Vyšlo to. Petra překládala v sobotu a v neděli a Jana ji vystřídala v pondělí. Perfektně vše navazovalo. V neděli jsme ukázali Ostermanům Poličku, (radnici, hradby, světničku B. Martinů). Malinký problém nastal, když se majitelé měli vzdálit na prohlídku. Já hlídala Arwina venku, jenže ten je celá mamka Merida a bulil před kostelem strachem o své majitele. Zvládla jsem tuto úlohu bravurně, však už choďáky nějaký pátek mám, hi hi hi. Odpoledne jsme strávili na cvičáku u nás v Poličce. Christel cvičí s Arwinem také agility a tak jsme naše choďáčky protáhli po cvičišti. Bavilo to nejen nás ale hlavně naše pejsky. V pondělí jsme si udělali procházku ze Sněžného na Blatiny a stihli jsme i dojít do hospůdky než začalo pršet. Večer po besedě nastalo loučení, které nemám ráda, protože mi je s Christel a Ulrichem velmi dobře. Teď se už zase těšíme na příští rok.

Christel při výcviku agility.

Arwin, Cara, Merida, Cagney.

 

Arwin a Ulrich..........láska.

Zleva: Mirek, Merida, Já, Cara, Jana, Basten, Ulrich, Arwin a Christel.