Mohelnice klubová výstava

Dne 26. - 27. 9. se konala klubová výstava a výstava Memoriál Jana Findejse. Jela jsem sama s kamarádkou, která mně chtěla  podpořit. V sobotu jsem nastoupila nejdřív s Winií ve třídě otevřené. Rozhodčí Ivana Soldánová nás ocenila známkou V výborná bez pořadí. Jen jsme doběhali už jsem musela rychle přehodit psy a nastoupit s Carou do třídy veteránů. Opět jsme dostaly V výbornou bez pořadí. Pršelo a byla opravdu velká zima. Všechny holky jsme, včetně její ovčandy pořádně vyvenčily a šly na večeři. Přespaly jsme v autě a ráno nás čekalo druhé kolo. Na neděli nám připadl rozhodčí Otakar Vondrouš. Nástup do třídy otevřené a dvě kolečka v roušce. Vůbec jsem nebyla schopna běžet. Winiimu ladnému pohybu jsem to docela kazila. Pan rozhodčí nás vybral do fen s oceněním výborná. Další kolečko v roušce a už jsme běhaly jen úzký výběr mezi čtyřma fenama. Další kolečko jsem měla plíce mimo hrudník a konec jsem už došla. Moje krásná holka se tolik líbila, že jsme si odnesly ocenění V3, super. Měla jsem ohromnou radost. Ještě jsem to nerozdýchala už jsem nastupovala opět s Carou. A zase se holka líbila, tudíž já se plácala v roušce vedle ní. Další kolečko navíc, aby si rozhodčí vybral. Nakonec jsme si odnesly V2 ve třídě veteránů. Z klubové výstavy s takovou konkurencí, PROSTĚ  BOŽÍ.