KV Zbraslav

Zúčastnění na klubové výstavě nám přineslo dobré výsledky. Z naší CHS Choďák startoval Cairo Xavi, Cress Scany, Arif Bar, Barley Bett a moje Cara Bardot. Oba kluci z vrhu "C" dostali "VD", myslím pro uchovnění na klubovce při takové konkurenci, super výsledek, i když mě posudek proti MV přijde o hodně jiný a nechápu ho. Aríf si odnesl také "VD" a Barley a Bardotka má "V", což je veliký úspěch. Já jsem s výsledkem velmi spokojená, protože z dvaceti fen "V" je prostě bomba. Cara ze začátku byla v kruhu moc hodná a šikovná, ale pak jí čekání na předposledním místě na posouzení, už přestalo bavit a začala se shánět po mém tátovi, který byl se mnou na výstavě a fotil. Musela jsem ho poslat pryč, ale bylo to už málo platné. Opět jsme díky tomu zkazily běh (což mám snad prokleté), přesto jsme to jakž takž dokončily a s véčkem prospěly. Pro mě je to zkušenost, že svého závisláka na celé naší rodině musím vystavovat bez přihlížení rodinných příslušníků.

Naše CHS Choďák na KV Zbraslav.