Klubový vítěz

Klubová výstava 24.9. 2023 Memoriál Jana Findejse. 

Nevím jak se nejlépe vyjádřit, ale pro mně, ten pocit, kdy si se psem mohu zaběhat na klubovce v kruhu nejhezčích, byl úžasný JUPÍÍÍ. Splnil se mi sen, moje krásná holka Cara Bardot Choďák, se ve věku 11,5 let skvěle předvedla v kruhu veteránů. Běhala prostě pro mně. Z 8 fen získala V1, Klubového vítěze a v kruhu vítězů titul BOV. Pan rozhodčí Ladislav Frnčo jí obdaroval krásným posudkem a v kruhu vítězů to potvrdila i rozhodčí Lenka Frnčová. Winie z DZ opět nezklamala a z 28 fen si odnesla V výbornou bez pořadí. Naše 8 měsíční fenečka Jasmine White ve třídě dorostu získala VN4, taky bomba. Dokonce díky kamarádům jsem konečně mohla předvést naši CHS Choďák, ve které jsme si vybojovali krásné třetí místo. Víkend jsem si skvěle užila s Lenkou Metelkovou, od které mám Winy a sobotu s přáteli mých odchovanců, Zachovalovi (Heskey Willie), Sýkorovi (Izu Zabala), Maderovi (Jasmine White) všichni Choďák. V neposlední řadě s manželi Kromkovými a Koubíkovými, kteří mně po celou akci podporovali.