Hurá do Ostravy

Každý rok jezdíme do Ostravy na návštěvu k majitelům štěnda "Arigit Amay Choďák" (bohužel již nežije) a zároveň tím plním přecevzetí, občas se ukázat na výstavě. Letos jsem přihlásila pouze mojí veteránku Meridku. Tentokrát jsem s Meri musela do Ostravy sama. Merinka celou cestu nadávala a tak jsem dojela včas a bez usnutí za volantem, hi hi hi (to by se fakt nedalo). Večer jsme si jako vždy pokecali o pejscích a ráno společně vyrazili na den "D". Moje veteránka má již deset let ale i přes svůj věk se s ní připravuji na zkoušky, které (mimo skoky) je schopna udělat. Možná i díky výcviku se Meridka nesla v kruhu jak princezna a v postoji stála s pohledem na mě, jak nikdy před tím. Paní rozhodčí ocenila její předvedení a my si vyběhaly V1, BOV (nejlepší veterán plemene) Posudek: Na svůj věk si udržuje eleganci a výraz, výborná šíje a vzhled, výborná mechanika v pohybu.

 Mám ohromnou radost, (vůbec jsem to nečekala) ale i tak miluji své holky ať už se umístí nebo ne.