Hrátky se psem

Na stránkách KPCHP mě navnadila nabídka akce paní Ivany Soldánové "Hrátky se psem". Dlouho jsem se nerozhodovala a napsala páníčkům našich vrhů, zda-li si chtějí taky zablbnout. Na místě jsme se sešli už v pátek s Arigit Amay, Bastenem Bo, Barley Bett a moje holky Meridka s All-Magalli. Co jsme jmenovaný víkend prožili se dá nazvat úžasnou akcí. Při absolvování disciplin jsme se děsně nasmáli. Perfektní parta lidí se psy s nadhledem bojovala o umístění. Nesmím opomenout zajímavé úkoly, třeba "Poznání svého psa se zavázanýma očima pouze pohlazením po zadečku, módní přehlídka psa oblečeného na čas do trika se sukní, hopkání psa po dvou a páníčka po jedné noze." Někteří majitelé psů, většinou mužského pohlaví, tomu přidali šmrnc svým vtipem k jednotlivým disciplinám. Ještě teď mě pobolívá břicho namožené smíchem. Krásnější víkend jsem nezažila. Naše parta ani večer nezklamala a opět se šlo spát v pátek i v sobotu pozdě v noci. Velmi doufám, že se něco podobného bude opakovat, protože já teda pojedu určitě a doporučuji všem. Odkazy dalších fotek na fóru KPCHP, nebo www.rajče.net. Plumlovské hrátky.

Módní přehlídka s All-Magalli

Baštění tyčinky na čas

 

Odpočinek mezi disciplinami

Zleva: Anett, Orin, Atrey, Barley, Merida, Basten, Arigit - potomci Orina