Evropská výstava

Dne 5.8.2016 jsme vyrazili na týdenní akci KPCHP do Chodska, kde se 6.8. zároveň konala Evropská výstava CHP. Do kempu "Hájovna" přijela naše parta rošířená o majitele pejska vrhu "E". Druhý den nás čekala výstava v blízké Chodské Lhotě. Na výstavě se předvádělo okolo 300 psů úplně nejvíc od vzniku CHP. Naši stanici reprezentovalo 6 pejsků + 1 přihlížející Dexter, který je výborný závodník v canicrossu a mantrailingu. Rozhodčí pan Václavík, Vondrouch a paní Frnčová, kvůli velké účasti psů, byly tentokrát velmi přísní. Náš Ch. Cairo, Cagney, moje Cara a Arwin z Německa si vyběhali "VD" velmi dobrou. V létě je většina psů bez chlupů (včetně našich) a to hraje velikou roli. Soutěžilo se ve třech kruzích, proto bylo pro mě náročnější stíhat každého odchovance při vystavování. Když jsem doběhla s Carou, přesunula jsem se do kruhu č.3, kde končila třída mladých a v ní náš Niko z vrhu "E". S manželem jsme stáli jako opaření, když jsme zjistili, že Niko s majitelem Pepou, běhá o umístění. Emenike Manu Choďák si vyběhal super druhé místo "V2" na Evropské výstavě CHP. Opět jsem neudržela slzy radosti, když jsem je viděla stát na stupních vítězů. JUPÍÍÍ, Emenáček je VICE Chodský pes. Hned potom jsem sotva stihla naběhnout s nepřipravenou veteránkou Meridkou. Kdyby nebulila o manžela, který musel stát tak, aby na něj viděla, běhala by ještě s větší noblesou. I přes to jsme získaly krásnou výbornou "V" bez pořadí. Večer jsme oslavovali a popíjeli z poháru, který získal Emenike. 

Další dny nás opět čekaly krásné výlety po okolí Šumavy, které vymyslela naše turistka Alča Štýberová. Koncem pobytu trochu více zapršelo, ale nám to náladu nezkazilo. Už se těšíme na další setkání s našimi přáteli CHS Choďák.

Vice Chodský pes Emenike Manu Choďák

Zleva: Emenike, Ch.Cairo, Cagney, Cara, Merida, Arwin.

Emenike odpočívá po výkonu na výstavě.