Cara, Merida, Emenike, Everett mají ZOP

Abychom nelenily, přihlásila jsem se na zkoušku ZOP do Svitav. Věděla jsem, že i když již máme těžší zkoušky, nebude to v cizím prostředí jednoduché, navíc vím, že Bardotka řeší přihlížející lidi (asi se stydí, hi hi hi). Nastoupila jsem nejdříve s Carou a pak s Meri. První půlku Carča dala i když to nebylo jako v Poličce. Vůbec jsem nebyla spokojená s naším výkonem ale zhluk lidí dělal své. Pak jsem nastoupila s Meri a to mě už málem kleplo. Bylo vedro a Meri se rozhodla ignorovat mé povely a nespolupracovala. Tahala jsem tzv. kačera na provázku. Při chůzi směrem k bráně nabrala rychlost, aby už byla v autě. Dokonce při povelu k noze se mi objevila u pravé nohy. Druhou půlku už stagnovaly obě. S Meri jsme dokázaly nemožné, minimum 70 bodů jsme překonaly o 1 bod (71). S Bardotkou jsme udělaly 88 bodů. Tentokrát mi to holky daly pěkně zbaštit. Ve stejný den udělali zkoušku i dva synové Bardotky, Emenike a Everett. Na to, že dělali první zkoušku si bodově vedli dobře 79 a 80 bodů. Klukům i jejich cvičitelům gratuluji, JUPÍÍÍ.