Cara má BOBA

V únoru 2022 jsme se s holkama zúčastnily výstavy DUO CACIB Brno. Přihlásila jsem jen neděli k rozhodčímu Milanu Krinke. Myslím si, že pan Krinke je jeden z rozhodčích, který ví, jak má Chodský pes vypadat. Jela se mnou opět Gabča, kdyby jsme se náhodou dostaly do užšího výběru a musely do kruhu obě holky najednou. A tak se i stalo, obě holky dostaly titul a běhalo se dál, obě najednou. Já  s Winy a Gábi jsem přenechala Caru. Winie si odnesla další CAC a Cara BOV. Pak jsme si v rychlosti zase Caru přehodily a já běhala s princeznou dál. Huráá,  v úzkém výběru si Carča odnesla další titul BOB. Náš první velký titul, bomba. Bardotka, veteránka v 10 letech je nejen krásná, ale běhá, jak za mlada, tudíž zasloužený titul a postup do výběru mezi vítěze ostatních plemen. Tam jsme již neuspěly, což jsem tušila v takové konkurenci. Ale i tak ohromná spokojenost. JUPÍÍÍ