Třetí do smečky

  A je to tady. V neděli 12.11. 2018 mi Lenka Metelková dovezla úžasnou fenečku Winii z Dašického zátiší. Přijela k nám, protože berunka má už 6 měsíců a přívítání s mou smečkou jsme potřebovali uskutečnit mimo jejich teritorium. Malá vycházka všem bodla a po ní jsme se všichni vydali k nám domů. Holky Winii přijaly bez úskalí. Největší problém měla Lenka, protože s fenečkou strávila už půl roku, špatně se jí loučilo. Když odjela, Winy chvilku běhala po domě a Lenku hledala. Vzala jsem je hned všechny na vycházku, aby to odloučení malá nemusela řešit. Protože mám přes noc pejsky doma (i to přispělo, že mi ji prodala) Winy vše zvládla bez brečení. Neustále se jí s Mirkem věnujeme (mazlíme), aby nestrádala. Princezna si velmi rychle zvykla na nový domov a myslím, že se jí u nás líbí. Nyní už chodíme na vycházky ve třech a je to moc fajn. Nikdy bych nevěřila, že budu mít kolem sebe tři krásné chodské holky. Jsem šťastná.