TA Klubová akce Dešná

Jako každý rok i letos jsme s přáteli vyrazili na týdenní akci CHP. Tentokrát se konala v Dešné u Slušovic. V sobotu jsme se předvedly s Carčou na výstavě ve třídě otevřené. Měla jsem přihlášenou i Winii ale protože 14 dní před výstavou začala hárat, musela s brekotem zůstat doma. Odjíždělo se mi těžce. Na výstavě jsem opět zaperlila až dokonce rozesmála obecenstvo. Carča, ač se nerada předvádí, dostala známku výborná. A pak to přišlo, začalo krápat a my šly do kruhu o umístění. Pan rozhodčí Řehánek řekl, že nás bude zastavovat. Caře se moc nechtělo a já jí doslova tahala po kruhu a tak nás rozhodčí chtěl zastavit. Jenže, když řekl "stop" mně se to smeklo, kopyta nahoru a já se natáhla jak široká tak dlouhá. Při pomáhání mi nahoru jen dodal "tak rychle jste nemusela". Smích okolo se nedal přeslechnout, tak aspoň pro lidi nějaké rozptýlení. Přesto všechno - krásné ocenění, vyběhaly jsme si se saltem "V" výbornou.

Další dny nás čekaly krásné výlety na hrady a rozhledny v tomto kraji. Dokonce jsme se s Carčou byly koupat ve vodní nádrži Všemina. Cestou zpět nás přepadl pořádný přívalák a já durch zmokla. Když jsme docházeli do kempu od chatek ostatních ubytovaných zaznívalo vtipně, že jde miss mokré tričko. Takovou jsem dostala pěknou přezdívku. Když se daří tak se daří. Ovšem prostě prima akce. Každý večer posezení s přáteli u našich karavanů, co by nám mohlo chybět. A ve čtvrtek už zase domů. Škoda, že ten čas tolik letí, vydržela bych o hodně dýl. Tak zase příští rok a uvidíme, kam pojedeme.