První vítězství

Mé rozhodnutí přihlásit Winouše na první výstavu se vyplatilo. Dne 2.2. 2019 jsem se rozjela s Winií i Carou na výstavu do Brna. Mé bolavé koleno se hlásilo ale chuť do představení našich holek byla silnější. Naštěstí mám super kamarády (vlastnící štěně z letního vrhu "F"), kteří mě pomohli (vzali nás do svého auta) a já řídila jen půl cesty. Nejdříve nastoupil Fury Baggio Choďák a jeho majitel Michal si vedl velmi dobře. Dostal super posudek a známku VN2 (velmi nadějný). Když odběhali psi, nastoupily jsme my s Winií z Dašického zátiší. Při zkoušce běhu u nás na cvičáku mi dávala holčička zabrat ale naostro se nám běh fakt podařil. Winie se nesla s fenčím výrazem ladně. Snažila jsem se jí to nezkazit a i když jsme musely přidat ještě jedno kolo, protože si rozhodčí vybírala koho dá na první místo, bolest jsem překonala. Ve veliké konkurenci jsme si vyběhaly VN1, JUPÍÍÍ. Ani jsem se nestačila vzpamatovat z úspěchu a už jsem nastupovala s Bardotkou. U té jsem věděla, že běh máme nacvičený na volné vodítko dobře. Posudek dokonalý a V3 (výborná). Super sobota !!!