Klubová výstava v Poličce

Dne 28.9. 2019 se u nás konala prestižní "Klubová výstava CHP -  memoriál ing. Jana Findejse". My aktivní členové ZKO jsme měli už týden před tím hodně práce. Chtěli jsme, aby se u nás vystavujícím líbilo a tak muselo být vše dokonalé. Já zároveň kromě zařizování, obě holky vystavovala. Někdy jsem nevěděla, kde mi hlava stojí a tak jsem málem propásla start s mojí mlaďoškou Winií. Naštěstí třída mladých byla rozdělena na dvě poloviny a já nastupovala až v té druhé, na konci. Winie mně vždy překvapí, tentokrát ječela před kruhem o Caru a tak bylo těžké jí udržet ve výstavní pozici. Když jsme čekaly v kruhu na ohodnocení musela jsem jí zabavit malým výcvikem, aby neřvala. Před paní rozhodčí už nastupovala maličko zklidněná. Se zuby nemáme problém a i běh se nám povedl, tudíž dopadla vysněná známka "V" výborná. O chvilku později jsme nastupovaly znovu o pořadí. Winy to už nebavilo a očima hledala Caru s manželem. Ukočírovat ten pytel blech bylo náročné ale vyplatilo se, vyběhaly jsme "V4" což je nádherné umístění na klubové výstavě. Pak jsem nastoupila s Carčou, věděla jsem, že už mohu být v klidu, Carča se sice nevystavuje s radostí, ale udělá co mi na očích vidí. Paní rozhodčí konstatovala, že ona a její sestra Cagney, coby téměř veteránky, dostávají "V" výbornou bez pořadí. Pro mně spokojenost, že jsme to zvládly i přes menší potíže. V kruhu psů se ještě předvedl náš odchovanec Emenike, který si odnesl také "V4". Myslím, že mohu být na oba kluky, Pepu s Nikem, pořádně pyšná. Nikdy svým výkonem nezklamou. Víkend pro nás končil v neděli po bonitaci večer. Ale spokojené ohlasy vystavujících i vedení KPCHP byly pro nás zadostiučiněním.