Cesta do Jičína

V pátek 13.4. 2018 jsem dle progesteronu 8,5 vyrazila s Bardotkou za ženichem. Do Lužan u Jičína jsme přijely okolo 15.00 hodiny. Pes nás s okamžitou láskou přepadl téměř u branky. Hned se spojili ale po chvilce Carča začala vyvádět a pejsek vysypal mimina na trávu. Druhý den jsme s Bardotkou i s Meri udělaly další zkoušky i když hrůza. Meri zkoušku ZZO1, v horku přestala spolupracovat ale na 72 bodů to ještě vyšlo a Bardotka před zkouškou UPr2 sháněla ženicha tak předvedla super nacvičenou zkoušku na pouhých 73 bodů. Měla to těžké, hned po zkouškách jsme zase valily do Lužan. Druhý a třetí den se opakoval stejný scénář. Byla jsem ježděním docela vyčerpaná a tak jsem v neděli večer zapoměla batoh s doklady v Lužanech. Druhý den jsem se nakonec rozhodla, že si doklady vyzvednu a vzala jsem i fenku. Už jsem nevěřila, progesteron tak na 30 ale pejsci se spojili a bez problémů vydrželi ve svázání 25 minut. Hned se mi domů jelo lépe se zpěvem, tak uvidíme zda to bylo ve správný termín.